dagens outfit

Lite sent, men här kommer dagens iallafall :)


 


Jag har på mig:

svart baströja - h&m
mörkblå plisseradkjol - secound hand
ribbstickade strumpbyxor - h&m
guld sneakers - din sko


nu ska jag och älsklingen lägga oss efter en lång dag,
har vart och tittat på en ny bil till oss en volvo kombi, svart..
jättefin, så vi får se om det blir den nu. sen har vi vart och
fikat med min kompis calle inne i stan och vandrat
runt i affärer på drottninggatan. hade jag haft mer tid
hade jag besökt en av mina favorit affärer i SOUK gallerian,
beound retro. men på fredag ska jag och alle in och kika :)
nu ska jag få helkroppsmassage och sen sova, imorgon
kommer helena hit och bakar bullar med mig, tills på onsdag
då alle fyller år. mycket att förbereda! måste slå in alla paket också!

god natt på er ! kram fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback