dagens outfit

Idag har det vart så skönt väder ute, nästan skam att man inte grillade eller nått :)
men det ska vi göra i helgen när alex är ledig. har just ätit middag med mamma,
det blev jättegod pasta carbonara. sen tog jag hand om köket och tänkte lägga
upp dagens kläder :) dock hade jag klänningen på mig en kort stund när vi var ute
och tittade på en bil som alex kanske skulle köpa, men jag hade det på mig iallafall
och det är det som räknas (; just nu myser jag runt i min hello kitty velour dress från
h&m, vad vore en hemma kväll utan en mysdress? :o ska snart ta ett varmt bad och
sen ska jag och mamma ha myskväll och se på film, fick hem en söt film idag, casper
den filmen med det lilla spöket, man blir så glad av den :) sen har jag rensat i min
garderbåb idag, la ut alla klänningar på sängen, och fick en hjärtattack, jag har 69 st
olika klänningar, inte undra på att det är smockat i min klänning garderåb! måste
köpa en stooor garderåb sen när vi flyttat (: tänk jag skulle kunna ha olika klänningar
på mig varje dag i 69 dagar :p alex tycker jag är knäpp som tycker att jag inte har
några kläder, och nu kan jag faktiskt hålla med honom, höhö!

   

idag hade jag på mig:

mintgrön klänning med massa tyll och spets -
beound retro 249 kr
svarta kinaskor i tyg - från kina 15 kr
beige vårjacka - tradera 370 kr
svart liten skinnväska med axelrem - secound hand 10 kr

ha en bra kväll / er fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback