Lista

Tio första
Första bästa kompis: Cissi och vi känner varandra än idag
Första bil: har ännu inget körkort.
Första kärlek: Magnus, han var typ 2 år äldre än mig och vi byggde kojor. idag är han jätteful.
Första husdjur: en katt som hette maja, hon rymde, antagligen för att jag drog henne i svansen :(
Första semester: grekland med min mormor.
Första jobb: modell i junior modells började som fyra åring..
Första köpta skiva: Carolas Fångad av en stormvind. Jag mimade för alla som ville kolla.
Första riktiga kärlek: Tobias. fast vi var ju mest kompisar.
Första piercing: tog hål i öronen när jag var 11.
Första konsert: Gwen steffani med min dåvarande pojkvän i fyran

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: oj, vin till maten för nån vecka sen
Senaste bilfärd: igår till bion med alexander.
Senaste filmen du såg: mr bean på bio.
Senaste ringda telefonsamtal: älklingen
Senaste bubbelbadet: något år sen i ett badhus.
Senaste spelade cd: jag lyssnar ju bara på datorn..
Senaste kyss: inatt.
Senaste gången du grät: iförrgår av ett mejl från alexander.
Senaste måltiden: godis.

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: hm, ja.
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: ja.
Blivit kär vid första ögonkastet: ja.
Fastnat med blicken i någons urringning: hela tiden. haha.
Fått ditt hjärta krossat: nej..
Sagt att du älskar någon utan att mena det: det har jag säkert, inget jag kommer ihåg dock.
Haft ett one night stand: ja.
Busringt till någon: ja, men inte sen lågstadiet.

Sju saker du har på dig just nu
1. svart tröja
2. rosetthårspänne
3. hängselklänning från Hm
4. kinaskor
5. brythjärta
6. strumpbyxor
7. hår

Sex saker du gjort idag
1. vaknat
2. kollat posten
3. satt mig vid datorn
4. läste och svarat på ett sms
5. inte ätit någon frukost än
6. kännt mig allmänt degig.

Fem favoritsaker utan rangordning
1. alexander
2. pingviner
3. Kyssar
4. rödvin
5. mysiga hemmakvällar

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Mamma
2. Alexander
3. Några kompisar
4. Mina djur

Tre val
Blått eller rött? rött, som färg och blått på kläder.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? godis, småplock ska det vara.

Två saker att göra innan du dör
1. Ge ut en bok om mitt liv.
2. Resa jordenrunt.

En sak du ångrar
att jag inte kan hålla bättre i pengar, för då hade jag vart rik nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback