stan

Idag blir det storstan med alexander, ska kika efter ett par sneakers
i guldfärg.. hoppas dom finns kvar nu! sen ska vi fika med calle också,
han är här på besök i stockholm. imorgon ska helena komma
hit och hjälpa mig att baka bullar, som ska vara tills onsdag
då min alexander fyller 22 år :) måste baka tårta också, någon 
som har något bra förslag på en god tårta? :) nu ska jag göra
mig iordning och sen vänta på att alex hämtar upp mig så vi kan åka :)

dagens outfit kommer senare ikväll!

fanny

Kommentarer
Postat av: Hermannalbertine

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-10-21 @ 09:45:46
URL: http://hermannalbertine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback