<3

hej alla barn. fy fan va jag är trött, har dammsugit som en tok i 1,5 timme och är inte färdig är. ibland hatar jag att våran lägenhet är så stor. jamenar man springer ju aldrig runt ändå :p man sitter ju bara här och i soffan och sen lite i köket, haha. fast jag förstår min mor att hon vill envisas att bo kvar här ensam sen när vi flyttat... det är ju trotts allt en mycket fin lägenhet. den har tillochmed öppenspis :D det ni. hihi.

ikväll blir det köttfärsås alá fanny och alexander med pasta och parmesanost. yum. var längesen vi åt det, så det ska bli gott. sen ska vi kolla på evan den allsmäktige som står på nedladdning på datan just i denna minut. den har fått sjuk dålig kritik av alla tidningar osv och eftersom jag tror på allt jag hör.. not! haha. men iallafall, det får bli att vi ser den hemma ist (; så sparar vi in lite pengar också.

funderade på att ta ett bad innan, men nu är jag inte alls på humör för det, man blir ju helt varm av att städa. så det får bli en dusch ist. sen ska jag försöka tipsa om lite shoppingsidor på nätet. som är kul att titta in på ^^

puss.



Kommentarer
Postat av: Mysan

du är massa duktig som städar så bra du borde komma hem till mitt rum^^ hihi ska faktiskt ta tag i mig nu och städa massa^^

2007-08-04 @ 19:00:46
Postat av: Marielle

Vart väldigt nyfiken på hur man gör din köttfärssås:D!

2007-08-04 @ 21:12:48
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback