Always and forever

Jag och alexander förlovade oss den 6 juni i år. och nu är det bestämt att vi ska gifta oss den 6 juni 08. alltså om mindre än ett år. jag har en bild i mitt huvud om hur min brudklänning ska se ut men har inte hittat den än.. och då har jag kollat på x-antal sidor med bröllopsklänningar. jag har blivit smått förälskad i Maggie Sotteros designade klänningar.. här är några jag absolut skulle kunna säga "I do" i ♥

         

jag är lycklig! har aldrig kännt mig så älskad och uppskattad av någon innan. han får mig att sväva! att få vakna upp brevid honom och känna den där känslan, känslan som inte går att sätta ord på, som bara han och jag känner. när jag träffade honom visste jag att han var den rätta, sånt känner man i hela kroppen. och för varje dag som går så känner jag det bara mer och mer. han är perfekt för mig. vi är perfekta för varandra. han har verkligen lyft fram sidor hos mig som jag inte hade en aning om att jag hade. han ser mig för den jag är och han älskar mig i vått och torrt. han är min själsfrände och min soldier. jag hade gett upp allt bara för att få vara med honom, men det behöver jag inte. för han är redan min. bara att ha dom orden i munnen.. bara att få vara i hans armar, få älskas utan honom. ingenting kommer någonsin komma imellan oss. ingenting. om tio månader heter jag erichsen i efternamn, då är vi varandras ännu mer. men innan dess ska klänning köpas, tårta ska beställas, nära och kära ska bjudas in. och under tiden ska vi bara njuta av varje liten sekund, av att faktiskt ha varandra. föralltid. ♥

det här gott folk, det här är ren lycka!

nu ska jag lägga mig och läsa och ringa och säga god natt till min älskling!
 


Kommentarer
Postat av: Marielle

Ååååå dem där två klänningarna längst ner va så fina så jag vill ha dem NU!! Vilken fastnade du mest för? OM du kan välja vill säga;):P?
Du kommer bli så vacker så fin en prinsessa!

2007-08-30 @ 09:51:20
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Helena

ahahaha, jag blir galen av lycka för er älskling!
MÖHIPPA!! weeeeeeeeeeeeee jag ska fixa!

2007-08-30 @ 10:39:26
Postat av: Mysan

oh vad kul är så glad för er skull gumman:) jag kan tyvärr inte komma då bara:(

2007-08-30 @ 14:36:18
Postat av: DVD Rental Mail

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2008-02-05 @ 23:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback