bed time

nu är jag trött. så ska bara ta bort sminket och krypa i säng och läsa klart min solo tidning. har ställt klockan så den ringer imorgon vid 07:30 då kommer älsklingen hem så ska vi äta frukost tillsammans sen ska jag till gruppen för första gången. ska bli intressant. kommer nog lära mig en hel del av den. sen kommer mamma och hämtar mig vid elva och så ska vi äta lunch och så ^^ imorgonkväll ska tessan komma hit (: mys. får se vad vi hittar på. blir säkert film eller nått sånt (:

felåt, glömde dagens, får två imorgon istället (; puss & god natt.

pssst,.. jag vill ha cassandras konstverk på våra väggar, snarast! (:
image1181



Kommentarer
Postat av: Tilisha

Hey du!
Jag ska ha dig i tankarna om jag någon gång vill sälja det :) Då hör jag av mig direkt!
Jag tror att den finns kvar på H&M...i alla fall i Malmö. Fråga efter Cassandra Rhodin när du besöker butikerna. Lycka Till!
Kram!

2007-08-09 @ 08:26:59
URL: http://tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback