Cassandra Rhodin

har fått tag på alla plagg som hm säljer med Illustrationerna av cassandra rhodin. jag är nöjd! dock är ett av linnena i stl 36.. och jag hade ju velat ha det som ett oversize, men får ha det normalt ist. det var det sista som fanns!

har varit uppe sen halv åtta, vilken pest, men skönt att gå upp tidigt. ska snart traska ner till centrum och kika lite second hand. mitt absoluta favoritställe har varit sommarstängt i över en månad nu, och idag öppnar dom ^^ såklart ska jag vara där och fynda då!

hittade en sockersöt klocka på tradera, nu gäller det bara att få en liten tjej ^^ haha. funderar på att bjuda på den, vi får se (: håller på att sälja av en del av mina ponier också.. har så jäkla många, kommer bli kaos nu när vi flyttar. får börja att fixa snart. ska ju flytta den 20 augusti. iip. längtar! ska bli mysigt att kunna sitta och sola i sin egen trädgård (:

nej, nu ska jag gå ner och kika på second hand. puss på er.

image1182 image1183

hängselklänning med fickor - josefssons
svart oversize tisha - monki
turkosa kina skor - blammo
rosa retro kassettband som halsband - köpt av victoria



Kommentarer
Postat av: Miomiom

Hello admin, nice site!
Good content, Beautiful design, thanks!
Greetings

2008-02-14 @ 20:09:31
URL: http://miomiom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback