film tips

Har precis packat ihop de kläder och prylar som ska skickas tillbaka till ellos. sen ska vi göra hemgjorda piroger, gott. ikväll blir det film all by my self och bada och vaxa benen, hårinpackning och sånt mys ^^, låg nyss och kikade i jotex nya katalog, dom har verkligen blivit bättre på inredning.. men jag gillar inte deras hemsida, det går ju inte att förstora några bilder, så man kan se hur sakerna ser ut :/ ska iallfall beställa lite stuff därifrån. hittade så fina julgardiner, ja jag vet det är lite tidigt ute, men jag har redan börjat kolla på julklappar åt mina nära och kära, det är min grej lixom, att vara tidgigt ute, höhö.

iallafall, ikväll ska jag kolla på film och det blir: välkommen till pleasantville. en kompis som tipsade om den i sin blogg, och då var jag tvungen att köpa den. I 50-talets Pleasantville är livet svart-vitt, lagom och oskyldigt perfekt. Det regnar aldrig, basketbollarna går alltid i korgen, och maten står på bordet när pappa kommer hem från jobbet. Och sex - det finns bara inte... Men helt plötsligt och mystiskt hamnar David mitt i denna 50-talsidyll! Nu börjar det hända saker i staden som ingen ens vågat tänka på. Och i färg dessutom...

sen har jag och alex suttit på H&M's hemsida och beställt massa kläder till honom, han tycker jag har bra stil, så jag fick välja det mesta ^^ kul. slänger upp det han köpte i ett kollage senare (: nu ska jag laga middag. puss.

image1091




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback