Helena + Fanny = Best friends forever.

              

helena var ju som sagt här idag. saknat henne som en tok. vi började med lite shopping i centrum, sen fika på vårat mysfik i centrum och massa prat. hem, kollade film.. gräddade våfflor och myste med djuren (: fikade och nu för nån timme sen åkte hon hem. ska snart lägga mig och läsa. är helt matt, sov inte alls mycket inatt. jag och alex är helt upptrissade pga flytten och inredning och allt. så vi kunde ju inte sova ^^ mysigt att planera med den man verkligen vill leva resten av sitt liv med. jag har levt i ett lyckorus sen du kom in i mitt liv.

ps.. måns är helt klart ingen katt som bara sover. kolla bara när han är överallt! han flyger haha :D ds



Kommentarer
Postat av: Helena

MUMMS!! fast jag åt för lite!

2007-08-15 @ 21:46:53
Postat av: L I S A

Aw, HAHAA vad söt kisse :]

2007-08-15 @ 23:17:38
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: fanny

helena, jag med. men man blir så mätt av våffor på en gång :/

2007-08-16 @ 14:15:22
Postat av: fanny

lisa, världens sötaste ^^

2007-08-16 @ 14:15:45
Postat av: Lostplanetoftheapes

Cool site ... I like it :)

2007-12-27 @ 17:21:12
URL: http://lostplanetoftheapes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback