Hemgjort pizza

god kväll! sitter och skriver ett brev till min lärare, har även läst över 100 sidor i min svenska bok. snacka om sönderpluggad. haha. skönt att vara klar med dagens uppgift iallafall.

idag har vi veckohandlat mat. blev mycket mat, vi köpte massa gott tills på fredag också när jag, alex, helena och joakim ska ut till sundby gård och grilla vid vattnet! ska bli super mysigt. vi tänkte göra grillspett.. ska åka och köpa en riktig bordsgrill på rusta innan också. sen har vi köpt utomhus ljus och sånt (: kommer bli en bra kväll. ♥

sen har vi gjort hemgjord pizza som blev mycket god. blev en sen middag idag, imorgon blir det att gå upp tidigt så vi hinner med allt. haha, vi som skulle vara lediga nu och slappa! :p

har även vart och beställt tid hos en tjej som gör hårfärlängning. jag orkar inte vänta på att mitt hår ska växa ut, höhö.. så nu på måndag kommer "mitt" hår att gå ner till höfterna. det ni. det blir rödbrunt, ungerfär samma som jag har nu.. ska bli kul (: 2500 spänn får jag slänga ut. eller mamma.. snällis. tidig födelsedags pressent. det är riktigt hår, creepy. men det är bra iallafall..! (: hon vaxar även ben, så det ska jag också plåga mig med på måndag. aj. hon är hälften så dyr som en salong inne i stan.. och tillslut slutar håret på benen att växa, vilken dröm ^^

träna hann vi inte med idag, så imorgon blir det upp vid nio och sen äta frukost och gå ner till gymmet. heja! jag är så trött nu så jag knappt vet vad jag skriver.. snart dax att sova, skönt!

hoppas ni har överseénde med min dåliga uppdatering. ingen ska komma och säga att jag inte tar livet och skolan och framtiden på allvar, dom kan slänga sig i väggen (; men jag ska försöka att bli bättre, jag lovar.

puss gullungar ♥

ps. dagens var ändå skit tråkig ^^ hade mjukisbrallor och en hoodie.

image1417



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback