komvux

gick upp idag och gick till komvux, jag kommer plugga alla ämnen på distans, så jäkla skönt. jag slipper ett trångt och unket klassrum ^^ alex ska också läsa upp ett ämne för att kunna söka in på flygledareutbildningen. jag hade läst fler ämnen än vad jag trodde så det här kommer gå bra. jag är peppad!

idag firar jag och alexander 1 år och 2 månader. känns som det var igår vi träffades, men ändå som vi har tänkt varandra hela livet. allt känns så bra, och jag är så glad att jag hittat personen jag vill dela mitt liv med. vi var inne på primo, en restaurang i huddinge som jag jobbade på förut och beställde bord. ikväll ska vi fira minsann (:



Kommentarer
Postat av: victoria

hej hej! såg att du kommenterat i bilddagboken!
örhängena är alldeles för små för att bli till halsband,stroleken på olivias halsband r ungefär 3 ggr så stort.. och tyvärr säljer jag dem bara som örhängen också..
ledsen. men jag ska somsagt göra fler halsbande senare

2007-08-06 @ 14:50:02
URL: http://palea.blogg.se
Postat av: victoria

men du ville ha dte andra halsbandet eller?
isf maila mig på [email protected] så skriver jag hur du gör!

2007-08-06 @ 14:50:45
URL: http://palea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback