kryssning

har precis bokat kryssningen till riga som jag, alexander, helena och joakim ska åka på i september för att fira min och joakims 22 års dag. har velat åka på kryssning jättelänge nu och ser verkligen fram emot att åka! mysigt vi kommer ha det. är glad att vi åker med våra bästa vänner också ♥

idag gick jag upp vid halv tolv, åt frukost och gjorde mina övningar på yogamattan. sen kom en tjej som hade vunnit en morgonrock av mig på tradera och hämtade den (: snart ska jag och mamma gå ut och sätta oss i parken och mysa i solen. fast det är inte så jätte soligt idag.. växlar hela tiden. skönt iallafall att komma ut.

läste modette igår och det var precis som att läsa vilken modeblogg som helst på internet. varför köpa en tidning för nästan 50 kr, när man får alla sånna modetips och sånt på internet gratis? ^^ helt okej, men ingen jag kommer köpa flera gånger tror jag.

tänkte lägga ut mina favorit sidor här också senare, som jag sa igår. och även försöka hitta lite fler att tipsa om!

puss!

image1129



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback