kvällens myslåt

den här låten är en sån låt som jag kan lyssna om och om och om och om igen, ja ni fattar. men gud, gåshuden, rysningarna och lugnet som sprider sig i hela min kropp. är man inte redan kär, så blir man det när man hör den här. och är man redan kär, så blir man ännu kärare. lyssna och njut ^^

nu ska vi gå och lägga oss. tända massa ljus och massera varandra, mys! ♥ men först ska jag skriva ett kärleksmejl till alex. det är nog en av de sötaste sakerna när det gäller oss, våra kärleksmejl. jopp :)





Kommentarer
Postat av: Betty

var filmen bra? linas kvällsbok? =) försöker hitta filmer som jag kan ta me mej till finland i helgen, har du några tips?? Kram

2007-08-01 @ 12:33:19
URL: http://jennylito.blogg.se
Postat av: Elin

Jo jag skulle kunna sälja min kjol, men den är i storlek 36 (och du ville väl ha en 38?) Tror dock inte att det är någon större skillnad storleksmässigt. Du kan väl mejla mig om du läser det här och om du fortfarande vill ha den. Ha det fint!

2007-08-01 @ 14:07:24
URL: http://ragnhild.blogg.se
Postat av: fanny

betty, yes darling. den var supermysig. en av mina favoriter nu ^^ ska du till finland? va kul :) vi måste ta den där middagen snart <3

2007-08-01 @ 16:40:34
Postat av: fanny

elin, du har mejl :)

2007-08-01 @ 16:41:06
Postat av: Betty

Jajjebox, ska dit över helgen med mamma och min bror, så tänkte de vore bra o ladda upp med lite filmer =) Ja, middan, det måste vi verkligen, får kanske ta det nästa vecka när jag kommit hem igen?

2007-08-01 @ 20:37:19
Postat av: Tessan

Ja det kan man verkligen säga att det var kvällens myslåt! Den var jätte bra och fin :)
puss <3

2007-08-02 @ 12:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback