Love.

älsklingen har tagit hand om all tvätt ikväll medans jag gjort middag och efterätt. har röjt i hela lägenheten och haft en mysig middag. ska snart sätta oss och äta efterätten, vit chockladmousse med te, jag mamma och alle ♥ sen ska vi nog sova. iallafall gå och lägga oss och läsa och prata. alle bytte rent i sängen. ska ta en dusch innan jag sover också, man blir ganska så klibbig över hela kroppen när det är sånt här väder. man kan inte ha på sig någonting ^^ så min klädsel idag har varit mini shorts och ett svalt linne (: skönt. nu ska jag göra te och hälla på massa hallon på chocklad moussen! (: sen ska jag bara mysa massor med min underbara fästman!

imorgon ska vi till skärholmen och besöka myrorna och kika. sen kista och köpa formar som vi aldrig hann idag. gillar att gå i affärer (: speciellt med alex, han är bäst på att hitta fina saker på second hand till mig, hii!

puss & kram
image1271



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback