min lavvli.

image1126 image1127
ingen och då menar jag ingen är bättre än min alexander. jag är så kär så jag spricker. varje dag blir till den bästa pågrund av att han finns i mitt liv. han är verkligen allt jag någonsin önskat mig av en pojkvän. helt i min smak. hans bruna ögon, varjegång jag tittar in i dom så druknar jag. han är så snäll och förstående. skulle inte göra illa eller skada någon. jag har fallit pladask sen den dagen vi träffades, och jag faller än. älskling du är den bästa någonsin. längtar tills vi gifter oss och vi blir varandras ännu mer. kommer aldrig aldrig lämna dig. älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Alexander

Så vackert du har skrivit älskling, blir jätterörd.
Ingen har sagt så fina saker om mig som du gör. Är så glad att du uppskattar mig och inte tar mig för givet. Du gör mig hel älskling. Ser framemot vårt underbara lyckliga liv tillsammans. Älskar dig av hela mitt hjärta!

2007-08-04 @ 22:46:11
Postat av: Fanny

alexander, baby, du är den bästa <3 älskar dig! klart att jag uppsakattar dig, uppskattar allt du gör! du gör mig hel också. <3

2007-08-05 @ 14:25:16
Postat av: fanny

alexnader, du är den bästa älskling, klart att jag uppskattar dig. älskar dig över allt annat. du gör mig hel också. <3

2007-08-05 @ 14:26:08
Postat av: Conradstine

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2009-09-10 @ 14:10:13
URL: http://conradstine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback