not good.

maten vi åt igår på restaurangen visade sig inte vara bra. inte det jag åt iallafall. idag skulle jag ha följt med alex till katrineholm på utflykt, men pilutta mig, det gick ju inte. han kommer nog tillbaka runt två, tre. tills dess ska jag äta lite hårdbrödsmackor och te och titta på sex and the city. jag fattar mig inte riktigt på den där serien.. vad är tjusningen med att vara ensam och byta killar stup i kvarten :p den serien ska man nog köpa om man är singel ^^ jaja. jag kände mer igen mig i desperate housewifes!

på återseénde. magen går runt!

image1150



Kommentarer
Postat av: sara

blev du matförgiftad?

2007-08-07 @ 12:51:41
URL: http://www.saraskalstad.webblogg.se
Postat av: fanny

sara, det tror jag. har mått skit hela kvällen igår och idag :/

2007-08-07 @ 13:19:17
Postat av: Cornelia

Nej
vad gällar singel/sambo-valet så har ju alla olika varianter sina fördelar.
Jag hade nog inte kunnat njuta till fullo av mitt samboliv jag har nu om jag inte fått "leka av mig" a la sex and the city style i några år.
Visst, är man kär så är man men vissa äventyr är roligt att ha upplevt!
(tyckte också det var lite roligt att du skrev att du var mer desperate housewife!
eftersom de är otrogna som fan nästan allihopa medan carrie får rå-ångest den gången hon är otrogen) ;)
men visst det är ju olika livsstilar.
kul att du trivs så bra med det du har iaf =)

2007-08-08 @ 17:52:15
Postat av: fanny

cornelia, nu syftade jag ju inte på otroheten (; fast det kanske du inte förstod. japp, jag trivs som fisken i vattnet!

2007-08-08 @ 23:11:32
Postat av: Cornelia

Hihi, jodå det var jag med på, tyckte bara det var tänkvärt. ;)

2007-08-09 @ 17:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback