paketen

fick som sagt hem massa paket idag.. och det som kom var;

♥ våra hallmöbler som kommer bli grymt fina i hallen!
♥ lite köks inredning bland annat det här. "mink" pläden var super mysig! den kommer bli en favorit i höst & vinter! & dom vita krukorna på ekfat var fin fina i köksfönstret (:
♥ skor, halsdukar, vantar, mössor & kofta kom idag och det hittar du här, skorna var jättesköna! (: likaså vantarna!
♥ pälsvästen, skorna & teddytröjan damp ner i brevlådan också! här hittar du dom.

sen kom det massa påslakan och sånt ^^

nu ska jag och mamma gå igenom min läxa och sen ska jag lägga mig med nya filten och en stor kopp te i soffan och kolla på sex and the city! mysigt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback