secondhand turné.

pigg som en mört är jag, haha. hoppas att jag blir trött snart.. för imorgon blir det ingen sovmorgon inte (: vi ska upp och göra oss iordning och åka till uppsala och gå på massa secondhand butiker och sen mysa på kvällen på en restaurang, jag längtar (: ska bli så mysigt, jag och min baby, bara vi två (: på second hand turné!

sitter i min mysdräkt från h&m som kom idag, skit skön. måste dock byta byxorna till en mindre stl.. märks att kilona börjar försvinna sakta men säkert (: får fixa det i övermorgon..

bion var bra, halva filmen var som en kärleks drama, sen på slutet var den lite läskig ^^ men inget som kommer ge mig mardrömmar i natt.. helt okej med andra ord (:

kvällens bio outfit blev det HÄR. skit skönt, men ändå fint (: det ska behållas helt klart. nu ska jag lägga mig och kolla klart i IKEA katalogen som jag somnade med igår. hittade massa fint! ska bli så kul att flytta sen. vi funderar på att köpa en ny soffa... vill ha en som inte blir så "insutten" på en gång. alltså någon med hög kvalite.. och vart finner man en sån!? får kika runt lite!

sov så gott, det ska jag försöka göra! puss ...mjukisdressen från h&m härnere (:

image1104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback