shopping botar magsjuka

det kom jag på idag när älsklingen bjöd ut mig på en shopping tur. vi har varit och pillat på alla kameror på media market, kollat på vårat drömkylskåp som vi ska köpa sen när vi flyttar.. vart på monki och fyndat och träffat en ny vän med asballa glasögon, mot synsam typ ^^ sen snokade vi runt på myrorna och fyndade. bilder kommer i nästa inlägg. sen åt vi grekisk mat, yum. tog grillspett med fläskfilé, tzatsiki och pommes. beställde till ett grillat grönsaks spett också! gott var det. mysig dag (:

föresten har jag fått ett modelljobb, kul va ^^ kommer tjäna upp till sju tusen.. fun (: jag behöver stålar! 

image1159 image1160

mjukis shorts - h&m killavdelning
hypnos linne - monki (nytt)
flipflop
- indiska



Kommentarer
Postat av: Alexander

Det var en mysig dag, skönt att komma ut lite när man jobbat mycket. Men bäst var ändå glassen i parken :)

2007-08-08 @ 13:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback