sjukt mysig kväll.

..har jag och älsklingen haft (: var precis ute på promenad med adolf, så nu har han somnat i sin korg och det ska vi också göra snart, fast i sängen då ^^ ska bara lägga upp bilder i bilddagboken massa bilder från ikväll med nya kameran. älsklingen är jättenöjd och jag förstår honom, sen att jag får låna den är ju inte helt fel.

imorgon ska vi upp vid tio, duscha och göra oss fina och sen bär det ut till landstället som ligger utanför nortälje, längtar riktigt mycket. kollade på vädret och det ska bli varmt. ska bli kul att bada :D

sov så gott / Fanny ♥

     
(alex testar sin nya kamera och jag får offra mig som modell, haha)



Kommentarer
Postat av: Hokamo

I like your website. Good job.

2010-10-26 @ 12:26:43
URL: http://hokamo.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback