Sleep tight

ska snart gå och lägga mig och sova, är jättetrött. har suttit hela kvällen och pluggat.. och nu svider mina ögon för att jag stirrat på skärmen och läst så mycket i boken. auw ): men ett måste! känns skönt att snart vara klar, både med referatet och analysen.

har precis fikat varm choklad och fullkornsmackor med mamma medans hon läste igenom mitt resultat till svenskan. ni måste tro att jag är knas, jag stavar säkert fel här i bloggen ofta och använder sällan stor bokstav där det ska vara det. men hey, don't worrie.. det gör jag när jag gör mina läxor (;

imorgon ska vi till second hand butiken där allt kostar tio kr. hoppas på att kunna fynda lite mer stickade koftor, för det är verkligen ett måste att ha i höstgarderåben! (: sen ska vi veckohandla mat och målarfärg, olivgrönt till hallen, benvitt till köksväggarna, svart till skåpsluckorna i köket och svart till lilla toaletten. sen på tisdag ska vi börja måla, tessan kommer hit och hjälper oss (: snällis! och när jag och helena åker in till stan på måndag och provar brudklänningar så börjar älsklingen att måla i köket. skönt att sätta igång. nu är det inte många dagar kvar tills jag fyller år.. och då har jag räknat stenhårt med att allt, ja iallafall färg på väggar och möberna ska vara uppe! ^^

han som hyr ut huset till mamma tar sån jäkla tid på sig att få ut sina grejer.. morr. vi bor i en kappsäck. eller jag fick städryck och röjde upp allt ikväll men det står sjukligt många flyttkartoner på både höjden, bredden och längden i mammas vardagsrum! måste ringa flyttfirman också sen kommer allt gå fort. i hope. (;

ska föresten sätta i mera hår.. det är alltså äkta hår. lite creepy men jag har vant mig. det är behandlat och så när man sätter i det, så det är inge mjäll eller så ^^ men jag har för tjockt hår enligt hon som sätter in det.. så jag ska sätta in ett paket till. så nu kommer det inte vara den där skarven..! (: fast det är inte förens den 19:de september.. har inga pengar att lägga ut nu, vi ska ju köpa massa andra prylar ^^

alex är så gullig.. han pratar massa om bröllopet, hur vi ska ha det och så. trodde inte först att han var lika ivrig som mig på det här med giftemål, men det visade sig att han var det ♥ det riktigt lyser i hans ögon när vi pratar om det. aw. söten (: jag längtar! det känns som en evighet.. och det är det ju nästan. dock har min prins inte gått ner på knäna än och frågat mig som "man ska göra" men det har han lovat mig! jag är en romantiker, höhö. så nu får vi se när och var det blir :$

nu ska jag fixa klart med inlämningsuppgiften och sen borsta tänderna och ringa alexander, läsa och sen sova (:

ps. ny höstig design på bloggen också! vad tycks? ds



Kommentarer
Postat av: Helena

Det är fint men jag tror vi kmmer hnna få sommar en gång till inna
den riktiga hösten!

2007-08-31 @ 11:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback