storstädat

nu är det rent här. har städat i flera timmar (: torkat av lister, fönsterkarmar, skåp, dörrar. ja allt som går att torka av. dammsugit, torkat golven, tvättat fönstrena, vattnat alla blommorna, bäddat rent i sängen, rensat. gaah, min rygg värker. aj. älsklingen kom hem nyss, så vi ska ta en kalldusch för att sluta svettas efter städ och jobb. klyftpotatisen står i ugnen och köttet ska snart stekas. tzatzikin är redan gjord, salladen likaså. ska bli gott med mat, idag har jag mer eller mindre svält mig själv. åt en banan imellan städturerna.. annars har jag bara ätit lite fil. not good!

ikväll blir det sex and the city och mys i soffan med darling. sova tidigt! jag är utmattad. imorgon har jag absolut inga planer. kanske ska åka till ikea med mamma och köpa en sån här .. måste ha våra räkningar i nått. och den jag har räkningarna i nu är egentligen ett servett ställ ^^

nu - kalldusch. fy vad skönt!

image1383



Kommentarer
Postat av: Helena

en sådan har jag!!

2007-08-18 @ 22:24:58
Postat av: Anonym

helena, jag vet gulle :)

2007-08-18 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback