vill ha lista

ibland är det viktigt att inte bara köpa allt man vill ha på en gång, man måste få suktas lite också ^^ och det har jag gjort efter det här ett bra tag nu! är på ständig jakt efter vissa saker. vissa verkar vara omöljiga att få tag i och vissa är bara för dyra. får helt enkelt önska mig vissa saker i september när jag blir ett år äldre, hua.

vill ha listan:
vita tygskor
- helst från keds (finns oftast bara i små stl, typ 33)
en röd regnjacka lite halvt genomskinlig - (hittade en på en andrahand, och köpte den såklart inte då)
en liten laptop helst röd - (som jag har velat ha i en evighet, vaför ska dom vara så dyra?)
drömprinsen - filmen om em (omöjlig att få tag i men går att köpa på vhs för nästan femhundra)
en stor darderåb - där jag kan få plats med mina kläder och känna att jag får plats med ännu mer!
en mörkgrå duffel - hittade en apbillig på tradera, men missade såklart den auktionen, morr.
riktigt gammla mormorskängor - inte för slitna, men ändå inte nya ^^ vilka krav. haha.
en svart tygjacka med dragkedja och många fickor - helst den som såldes på h&m för nått år sen
åka till thailand - helst imorgon, med alexander och uppleva allt det mysiga vi upplevde där.

det var typ det ^^  nu ska jag sova. ska bara slänga upp dagens, hah, lite sent men jag glömde :(

image1097


Kommentarer
Postat av: Mysan

men du och jag ska också utomlands:D

2007-08-02 @ 16:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback