zombie

nu är tessan här, vi har varit och handlat mat nyss på coop, det blev grillad kyckling.. så ska vi göra kantarellsås (egenplockad svamp) och ris till, yum. sen ska vi kolla på film. jag är verkligen jätteseg idag, så det ska bli skönt att bara kolla på film och ta det lugnt. känner mig som en sombie ^^

idag har jag och mamma varit nere i centrum och kikat runt, hittade två enfärgade t-shirtar på lindex och ett pandband.. bilder kommer senare. sen fikade vi på ett mysigt fik, härligt att sitta i solen (: second hand öppnar nästa torsdag :/ men men, det går fort.

sitter och kollar vilka kurser jag vill läsa på komvux i höst ^^ och imorgon ska jag dit och ha möte och boka in mig i skolan, underbart. ser fram emot att komma igång!

tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback