1.5 år.

redbull.. det var typ min räddning i morse. somnade så sent i natt och hade sovit tre timmar innan väckarklockan ringde. älsklingen var snäll och gjorde frukost och tände ljus. och när jag gnuggat mig i ögonen och satt mig vid frukostbordet ser jag tre stora röda rosor. mitt hjärta har köpt dom till mig på våran 1.5 års dag, som är idag. blev helt varm i kroppen. tack älskling! ♥ ♥ ♥

ska hålla mig vaken nu. ska ju på arbetsterapi kl 15.00 och tänkte sminka mig och fixa lite här innan jag ska dit. och sen gå ner till centrum och köpa de ingredienser som fattas till julgodiset som jag ska göra ikväll. kommer bli riktigt mysigt. mamma kanske kommer förbi också och hjälper till (:

ska ta och plocka in lite disk i diskmaskinen och plocka lite. rensade ut massa för små kläder igår som jag ska ge till alexanders syster på lördag, vi ska dit på middag. bättre än att slänga! och kul att göra någon annan glad (: dammsuga får vänta, alexander ligger och sover, han ska jobba ikväll tyvärr. annars hade vi firat våran dag. men det får bli imorgon. bättre sent än aldrig. på söndag kommer helena hit, gud gud vad jag saknar! måste bästistanka! mm. bra ord det där. bästistanka.

ska även steka pannkakor så ska vi äta innan älsklingen åker till jobbet! sen blir det julbak hela kvällen. med julmusik och glögg (:

image3099



Kommentarer
Postat av: Helena

Vad söt han ät gumman! Bra att han tra han dom dej

2007-12-06 @ 12:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback