1:a advent städning.

har suttit och lyssnat på lite amanda jensen. shit. bra! (: iallafall. mamma är här. vi ska sätta igång med städningen. blir bara plocka lite och hon hjälper mig att dammsuga. får så ont i ryggen av det ): så jag ska städa toa och badrum och bädda sängen och dammtorka nu (: sen ska jag gå ner till affären och handla färska lussebullar som vi ska ha ikväll när vi tänder första ljuset. snart börjar adventskalendern också på tv. en riktigt jul 18:30 på ettan, det missar ni inte va? (: jag var lite sugen på att köpa en julkalender.. men det har inte blivit av. iallafall. ska ta och röja lite här nu. och tända massa ljus tills kalendern börjar (:

uj.. glömde uppdatera. har kikat på adventskalendern nyss med mamma. den verkar himla mysig. den ska jag försöka följa nu varjedag. jopp. vi har städat här. nu är det fint igen (: mamma är bäst på att städa, för hon är lika petnoga som jag är. slipper jag springa runt och leka städpolis. hah, nerå. men jag är jobbigt noggrann..! vilken tur för mig (och för alexander) att han är petnoga också. annars hade vi nog krockat! (;

om en timme stänger ica, ska ner och handla lite fika tills ikväll. hoppas dom har lussebullar där, annars får jag gå till centrum och coop. skönt med en promenad. fast det har jag redan fått idag. upp till julmarknaden!

hittade våra ouppackade resväskor från ullared trippen och blev glatt överaskad när jag hittade rena leggings! wiho. tillochmed tre par! idag fick jag sätta på mig mina skottsrutiga röda jul leggings. men det blev ju fint ändå (: ska ta dagens outfit bild nu så får ni se snart!

er fanny ♥

svenskt 90-tal. hoh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback