1:a advent

va mysigt! tyvärr jobbar min älskling tills ikväll och kommer hem vid åtta, men vi får tända första ljuset då! och då är det ju mörkt ute också. så ikväll blir det fika med hembakade pepparkakor, glögg och lussebullar.

natten har varit hemsk! adolf sov över här. våra hund, och har skällt heeela natten ): tycker synd om alex som skulle upp och jobba. han har knappt sovit nått. så jag har varit uppe och rent hela natten och försökt få tyst på honom. men det har inte gått. hrm. så idag kommer jag nog vara lagom social ^^ är trött! jättejätte trött!

men men! ska ta och klä på mig och gå ut med adolf och sen äta frukost och duscha och sminka mig. sen ska jag på julmarknaden ju (: och sen städa här tills ikväll. skönt att få det rent!

ne, nu ska jag sätta fart! hoppas alla får en mysig 1:a advent! Kramar.

image3072



Kommentarer
Postat av: Anonym

bor inte adolf hos er längre?

2007-12-02 @ 13:32:48
Postat av: fanny

anonym: nej tyvärr. alexander är jätte allergisk mot honom så han bor hemma hos min mamma!

2007-12-02 @ 15:12:15
Postat av: Hugonathalie

Your website is extremely interesting

2009-05-27 @ 10:50:10
URL: http://hugonathalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback