22/12 dan före dan före dopparedan!

Nu är det inte många dagar kvar ♥ vad jag längtar. har förbrett massa och det känns så skönt. idag ska jag bara fixa de sista julklapparna, eller de som jag gjort själv. lite behöver fixas. måste in på hälsokost också och köpa vete.. ja ni kanske förstår att jag ska göra en egen vetekudde som ska värma (: har läst på internet och det verkar väldigt lätt att fixa. tänkte göra ett hjärta i velourtyg, så det blir mysigt att ha mot kroppen så kan man brodera in nått gulligt på. har en röd för lite velourtröja som jag ska sno tyg från om jag inte hittar i tygaffären idag. sen är det lite annat också. det är riktigt skönt att alla affärer har öppet till 20.00 idag & imorgon.

så nu ska jag duscha och klä på mig varmt och gå ner till julhysterin i centrum!
 
ha en bra dag, puss&kram ♥

image3302



Kommentarer
Postat av: Emiladele

Cool site ... I like it :)

2009-01-29 @ 08:19:46
URL: http://emiladele.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback