Dagens outfit - Lördag!

image3145




oj vad många ego bilder.. men ibland får man vara ego, höhö. som vanligt kan jag inte välja EN bild, haha. så ni fick se alla (; har precis kommit hem från alexanders föräldrar. har varit på mysig middag jag, alex, min mamma, min mormor, alex tre syskon och hans mamma och pappa. alltid lika trevligt (: jag gav bort mitt hemgjorda julgodis! hade slagit in det fint i guldaskar med rosa silkespapper och cellofanplast.. så satte jag på små små röda julkulor i banden och polkagrisar på ena guldasken. kul att pyssla och göra fint (: dom blev glada. mycket fint måste jag erkänna (: hihi. åt gott och så. fick champange när vi kom och kex med brieost och äppelskivor. mums. så satt vi och planerade lite inför julafton. hela alex familj kommer och firar hos oss. tänk vi ska få ha våran första julafton hemma hos oss (: mys! alex duschar och jag ska snart ta bort sminket. skönt. ikväll har jag tillochmed haft ögonskugga. den jag fick i första paketet i min kalender (: första gången jag lyckats lägga skuggan snyggt. annars ser det bara kladdigt ut.. men det blev helt okej nu (: samtidigt som jag sminkade mig lyssnade jag på joalim nilsson med hans vacker utan spackel..! och spacklade på lite mer (;

ska prova min nya sminkbortagning nu som jag fick igår i kalendern! skönt att slippa bli illröd av tvål i ögonen (;

kläder idag var:

lejongul lång kofta med knappar - h&m (ny!)
svarta leggings - gina tricot
svart långärmad tee - divided
lejongula benvärmare - h&m
svarta låga stövlar - ecco
mossgrön a-linjekappa - h&m
svart skinnaxelremsväska - ge-kås

smink idag var:

puder - isadora (sheer transparent)
rouge - isadora (frosty rose)
svart eyeliner - h&m's egna
svart mascara - dior show black out
svart dust ögonskugga med glitter - h&m's egna


nu blir det sova (: imorgon kommer min helena hit! vi ska färga mitt hår rött! (: så nu blir jag rödtott igen. mörkrött då. puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Molly

satan vad söt!

2007-12-09 @ 17:02:58
URL: http://desi.blogg.se
Postat av: fanny

molly: iih, va söt (: tack så mycket!

2007-12-09 @ 17:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback