God kväll.

Idag har det hänt massa saker. jag har lämnat av min mamma på en skönhets salong i 3.5 timme. vandrat runt i stan med alexander & köpt lite julklappar. för att fördriva tiden satte vi oss på ett fik och drack varm chocklad och åt morotskaka, satt och pratade om allt och inget. saknat att bara sitta och prata och mysa med honom. inte ha nått annat att tänka på än honom ♥ sen hämtade vi upp mamma, åkte hem, handlade mat och hem och dammsög och fixade oss, tände massa ljus och lagade mat. älsklingen är och kör hem dom nu och jag har precis plockat upp det vi handlat idag. kom hem ett paket från halens som vi beställt förut. med ett madrass-skydd till sängen och en lampa. har en likadan sen innan så nu står en i fönstret och en på sideboardet (: fin fint. den svarta då!

ska bli så sjukt skönt att sova. jag är så trött! ska ta och tvätta bort sminket och fixa allt här innan alle kommer hem så vi bara kan krypa ner i sängen & läsa, har massa inrednings tidningar som ibnte blivit lästa och en cosmopolitan (:  mys.

god natt ♥

image3179



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback