god morgon.

klockan ringde vid tio.. och envis som jag är gick jag upp fast jag var skit trött :P ska snart äta lite frukost och sen gå ut och gå på långpromenad. skönt att röra på sig (: kanske också ska köpa sånna där "tant-stavar" som min mamma säger är så bra, hihi. men det känns pinsamt att gå runt med ju. bjöd över mamma & mormor på middag ikväll också. så det blir god mat.. och lätt att göra. kycklingklubbor, potatis, rödlök, zucchini, morötter och svarta oliver, röda paprikor, 7-8 skalade vitlökskluftor, flingsalt & peppar, torkad timjan, torkad rosmarin, 2-3 dl vitt vin, olivolja.. så stoppar man in allt i ugnen på 200° i 50-60 min. sen är det klart, och det blir jättegott! skönt med mat som sköter sig själv.

håller på att vädra ut i sovrummet, har fönstret på vidgavel så ingen katt får vara där inne nu.. sen ska jag bädda sängen och sen ut och gå. ska ner till hemtex också och byta alla living badlakan vi fick i julklapp. ska ha åtta st vita badlakan, sex stycken svarta och sen handdukar för händerna i samma färger. hoppas jag orkar bära dit och hem alla handdukar! dom är ganska tunga. så ska jag få med mig pantflaskorna och handla middagsmat också..! jaja, det går nog bra (:

nu blir det frukost! puss&kram. image3397



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback