Gröna lotuslyktor

Det var jättemysig julstämning nere i centrum idag när jag var där och kikade efter julklappar. varje jul ställer dom upp massa små julbodar och julstång och säljer allt ifrån fårskinnsvantar, ullsockar & julgodis. mycket mysigt. har velat ha lotuslyktor i grönt till vardagsrummet, men det har aldrig funnits gröna när jag gått in i någon affär. jag gick förbi ett stånd med just lotuslyktor och där stod två st i den stora stl. fanns bara två kvar och därför fick jag båda för 50 kr ist för 100 kr. bra va :D så nu har jag mina fina lotuslyktor som står fint på vårat sideboard i ek i vardasrummet (: sen fick jag en så snäll komplimang som värmde. när jag gick in på wedins så utbrast tjejen i kassan "gud va söt du var. förlåt, men jag var tvungen att säga det, du bara lös" sånna saker blir man så glad av (: tack.

här är dom, tyvärr var det jättesvårt att fånga den fina gröna färgen på dom. men dom är gröna iallafall (: mörkgröna.




Kommentarer
Postat av: carin

Jättefina =) Kul att få höra en sån kommentar :D Och du är ju hur söt som helst =)

2007-12-18 @ 22:21:53
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: fanny

carin: nu kan jag ju inte bli mer glad än såhär :D tack gumman va söt du är (:

2007-12-18 @ 22:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback