Julkalendern blev klar tillslut.

shit vad jag har slitit med julkalendern. varit sur och irriterad och stressad. och det är inte vanligt att jag är det ^^ har suttit så gott som hela dagen, förutom när jag varit ute med adolf och nere i centrum en snabbis. mina ögon håller på att gå i kors, är så trött nu! så nu ska det bli jätteskönt att gå och lägga sig (: har knappt hunnit myst med alex nått nu på kvällen.. vi har suttit i varsitt rum och pysslat med varandras kalendrar. hoho. men en mysig nattfika med prinsesstårta och lussebullar och te hann vi med (: han fick ett tjockt rött adventsljus av mig med guldsiffror i första paketet så det tände vi medans vi fikade. mysigt! och jag fick en lott, tyvärr vann jag inget, en svart pulver ögonskugga med glitter och fotskrubb, som är välbehövt. mina fötter blir så nariga på vintern. fast jag alltid smörjer in dom! så det var bra (: blev jätteglad! imorgon ska jag upp och duscha, sminka mig och klä på mig och sen iväg på julmaknad i rådsparken där det bjuds på glögg, pepparkakor och sånt gott. så finns det massa att köpa, fårskinn, fårskinnsvantar, pyssel och annat. ska bli mysigt! sen ska jag möta upp mamma och umgås med henne lite. vi ska pyssla lite hemma, damsuga och städa lite inför kvällen. det är ju 1:a advent imorgon (: så ska vi äta pepparkakor och dricka glögg sen på kvällen när alexander kommer hem ♥

ursäkta de femhundra bilderna på kalendern. men jag visste inte vilken jag skulle välja så det blev typ.. alla :P

nu ska jag sova. har precis tagit en kalldusch och det var väldigt skönt. kommer nog sova gott inatt (:









Kommentarer
Postat av: Surra

Jättesnygg ju..

2007-12-02 @ 11:04:09
URL: http://surraworld.tjejsajten.se
Postat av: Mysan

gud vad fin gumman, du är helduktig:D

2007-12-02 @ 12:26:52
Postat av: Marielle

Gud vad snyggt:D!! Du är riktigt duktig och den har verkligen stämning i sig med och det va jätte fint med rött och guld ihop. En sån skulle jag oxå vilja ha:P..

2007-12-03 @ 08:03:32
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback