kårnulf was here.

min absoluta favoritbok genom tiderna är kårnulf was here! jag sträckläste den här boken och vart jag än var så hade jag den med mig i min väska! utifall att jag skulle få några minuter över att läsa någon sida, eller två. det är nog första och ända gången jag har läst ut en bok.. annars läser jag nästan till slutet och sen blir den liggandes. galet, eftersom slutet oftast är det bästa i en bok.. men ja, så har det blivit! iallafall, den här boken måste man läsa.. iallafall om man gillar böcker som jag gillar, dvs "problem böcker"

"När jag och min bästis Anna är femton flyttar hon hem till en trettio år äldre man som heter Charles. Vi sitter ofta i soffan på hans inglasade veranda och äter chokladkladdkaka och sköljer ner Sobril och Rohypnol med te och honung. Vi håller alltid varandra i handen när vi somnar."


image3266



Kommentarer
Postat av: Mysan

någon bok du rekomenderar?(:

2007-12-16 @ 23:28:02
Postat av: Marielle

Den boken ska jag läsa! Jag gillar oxå sånna dör "problem böcker". Läser en nu som heter Vingklippt ängel. Läst den?

2007-12-17 @ 16:20:08
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Conradhedda

Great idea make it site. Thank you.

2008-10-15 @ 13:24:13
URL: http://conradhedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback