koja & eldsken.

just nu känner jag mig som en zombie. var nog vaken till halv sex i morse och sov till tre. jisses. blev en del drinkar igår och vi byggde en koja framför öppna spisen med massa stolar och filtar och kuddar. låg och sjöng och pratade. haha. så sjukt mysig kväll. tack! så idag blir det ta det lugnt som gäller. trodde faktiskt att jag skulle vara bakis.. men det är jag inte, bara seg som sagt. har varit och ätit pizza precis, mums. och ikväll blir det film och mysa och en stor godispåse! härligt! ska snart ta ett bad och tända en brasa. vill spela lite sällskapsspel ikväll med älsklingen. vi har inte hunnit det än. vi köpte massa på ullared när vi var där. så det måste vi ju (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback