kvällsbad med fika.

det blev ett mysigt bad ikväll (: med skum och ljus. så åt vi morotskakan vi gjorde och tog med oss jordgubbssaft in. den är perfekt den där badkarshyllan. blev ett perfekt litet fikabord (: satt i badet i över en timme och fingrarna var som russin sen. provade nya cocos bodyscruben från body shop som jag fick av älskling i julklapp. mycket bra! fast jag gillar nog LDB's bodyscrub bättre. har suttit och planerat ikea besöket imorgon också, vad vi ska kika på. inte så jättemycket, men vi har ju det mesta så (: nytt vitt överkast ska inhandlas antingen det här eller det här. kanske bättre med det sistnämnda.. tror att det är lite "glansigt" i tyget.. och håller sig renare. vi får se. sen ska vi handla den här vägglampan ska bli skönt att få en ordentlig läslampa, eftersom jag läser varje kväll. trådkorgar som våra handdukar ska ligga i måste vi handla också..! har ställningen till korgarna hemma redan. sen får vi se om det blir nått mer kul (: alltid lika skoj att åka till ikea ;D

vi gick en promenad innan till affären.. köpte frukostmat, solrosbröd, ägg och kavjar, juice, och så köpte jag nya numret av sköna hem (: blev en del frukt också.. färsk annanas, kivi, vindruvor och clementiner. jag är jättesugen på frukt hela tiden. det är så skönt, två av mina dåliga vanor har upphört helt! amajsing. godissuget förvandlades till fruktsug och slösa pengar och köpa massa saker har förvandlats till att vilja spara ist. jag brukar aldrig ha över pengar när månaden är slut, men nu har jag det. skönt. riktigt skönt (: tack någon där uppe (;

nu blir det sängen - är riktigt trött. puss & godnatt image3411





Kommentarer
Postat av: Malvi

Jag har det sistnämnda överkastet - fast i färgen beige/brun o jag ÄLSKAR det!!:D Det är snyggt och väldigt lätt att bädda med. Så ni lär inte ångra er om ni köper det :)

2007-12-30 @ 07:05:29
Postat av: Marielle

SUPER mysigt sken från dem 3 ljusen ovanför badet. Brytningen vart ju snygg med:). Men du är du itne lite rädd dem ska trilla i huvvet på dig/er hihi?

2007-12-30 @ 11:19:16
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

malvi: det lutar åt att köpa det! :D och nu lutar det ännu mer när jag vet att det är bra också :)

2007-12-30 @ 12:53:44
Postat av: fanny

marielle: jag vet visst är det mysigt! det har faktiskt trillat ner några ggr när vi badat, haha. plums i vattnet. men aldrig i huvudet som tur är :D

2007-12-30 @ 12:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback