Lista!

Har du pojkvän/flickvän? Alexander
Är du kär? Javisst!
Hur tidigt stiger du upp? När jag vaknar
Vem/vilka vet mest om dig?  Alexander & Helena
Gillar du att slåss? Nej

Vad ska du göra ikväll? Titta på film & ha myskväll.
Har du utländska föräldrar?  Har massa länder i mig, så ja.
Var har du ont?  I min vänstra arm, kan inte röra den.
Är du bra på att måla? Dom som ser mina teckningar tycker det (;
Vem kramade du senast? Alexander innan han åkte och jobbade
Vad längtar du till? Julafton som tusan, allt bak & god mat.
Vad heter dina husdjur?  Lucifer, Måns, Vera & Adolf
Har du körkort? Inte än, jobbar på det.

Favoritgodis? Sura & söta & chocklad.. eller ja, allt.
Morgon- eller nattmänniska? Alltid varit en nattuggla.
Sparare eller slösare? Försöker spara. Men nu är det svårt när det är jul
Har du några homosexuella vänner? Nej, bara bisexuella.

Bio eller promenad? Bio!
Är du kittlig? Usch ja. och hatar att bli kittlad ^^

Rädd för insekter? Ja! vissa mer vissa mindre
Anser du att du är stark? Sjukt, nerå (;

Gör den ni med...



Kommentarer
Postat av: Molly

jag snor den! :)

2007-12-09 @ 17:03:33
URL: http://desi.blogg.se
Postat av: fanny

molly: gör det (: ska jag kika sen! kramar

2007-12-09 @ 17:49:33
Postat av: Petra

hola!
snor denna! =)

2007-12-09 @ 19:01:04
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback