Lördag!

vaknade nyss. håller på att göra frukost och ska sätta mig framför tvn och titta lite..missade precis äntligen hemma såg jag nu. hoppas det finns nått annat att se (: ikväll ska vi på middag hos älsklingens föräldrar. mamma och min mormor är också ditbjudna. så kul att dom kommer överens så bra (: så jag måste ner till centrum och köpa silkespapper. hoppas dom har det på bokhandeln..! ska iallafall bli jättemysigt att åka dit ikväll. har bestämt vad jag ska ha på mig också.. kommer bilder senare (:

det är skandal.. jag har missat julkalendern två dagar i rad..! kan man se den någonstans? på svt kanske?

jag har fixat en besöksräknare. det är unika besökare som räknas. alltså har ni varit nästan 2500 st som besökt min blogg den senaste veckan. helt otroligt sjukt vad många. kommer ihåg min gamla blogg jag hade på nätet.. då hade jag ca 30 st om dagen..! hah. kul att så många läser iallafall. jättejätteskoj. vilka är ni? skulle vara kul att veta. hur gamla är ni, vart bor ni, vad tycker du om min blogg osv.. skriv så jag får veta lite om er (:

nu → frukost!

image3115



Kommentarer
Postat av: Mysan

du vet att jag läser din blogg varje dag och du vet vem jag är tihi,

2007-12-08 @ 12:58:55
Postat av: fanny

mysan: ja :D och du är så söt! lovelove

2007-12-08 @ 15:33:00
Postat av: Lina

Hej! Självklart ska jag hjälpa dig! Det finns många olika som liknar den jag har, men de flesta av "kopiorna" har inte med åäö ,.-?! m.m. Så den jag använder heter Little Days Alt. Söt på google så hittar du den rirekt i den första eller andra länken! :) Hoppas du hittar den!

2007-12-08 @ 15:35:13
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: carin

Jag läser din blogg fortfarande och älskar den lika mycket som förut :D Du skriver jättebra och har underbara bilder =)

2007-12-08 @ 16:12:08
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: Helena

Gumman gå in på www.svt.se å klicka på länken "play" å väl barn så kna du se dem där, dte gör jag varje dag =)

2007-12-08 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback