Lucia morgon.

klockan ringde för 14 minuter sen. utan att tänka satt jag på sängkanten och satte på mig tofflorna. sen har jag vandrat runt i lägenheten och inte riktigt förstått vad jag håller på med. trött är jag med andra ord (: men men. håller på att värma lite glögg. har nog aldrig druckit glögg halv sju på morgonen innan. satte på ugnen nyss, ska värma våra lussebullar där och snart väcka älsklingen. sen ska vi sätta oss i soffan och titta på lucia och hennes tärnor som sjunger. nu ska jag väcka en trött alexander och sen mysa framför tvn med lussebulle och glögg. hoppas ni får en mysig lucia. ♥






Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad mysigt att du lagt ut den videon. Det är så vackert och jag blir så rörd:). Kram mig

2007-12-13 @ 20:50:39
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback