mellandagsrean!

har varit nere och kollat rean idag och allt jag fick med mig hem var bh & hotpants för 69 kr tillsammans (: helt okej! det var sånna i bumull. skönt. sen bytte jag en av velour dresserna jag fick till en annan stl. och hämtade ut ett paket från inreda, som jag helt och hållet glömt bort.. det var ju en julklapp till mamma. hon ska få den i dag istället. hon kommer nog snart. idag fyller min älsklings adolf 3 år (: grattis snutten. har köpt skinka åt honom och en leksak.

ikväll när alexander kommer hem ska vi titta på good luck chuck.. den går på bio just nu. den verkar rolig & mysig (: nu laddar vi ner en film på mindre än 10 min, det ni. kul med filmer. sen ska jag laga någon god middag. kanske blir hemgjord pizza, vi får se. måste hitta matlistan.. så jag vet vad det finns att välja mellan.

här har ni föresten pyjamasen jag fick i julklapp från david & goliath. skit mysig. har nog aldrig haft en skönare och dyrare pyjamas på mig :P

håller på att tvätta dom nya living badlakanen vi fick i julklapp också. skönt det ska bli att torka sig med handdukar som inte fäller massa ludd!





Kommentarer
Postat av: Molly

skitsöt pyjamas!

2007-12-26 @ 17:22:00
URL: http://desi.blogg.se
Postat av: fanny

molly: ja visst är den (: loveit!

2007-12-26 @ 17:39:38
Postat av: Marielle

super skön va? sval men ändå varm.

2007-12-26 @ 19:51:18
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

marielle: ja mycket skön! mysigt tyg. har du också en sån? :)

2007-12-26 @ 19:58:29
Postat av: tessan

den var skit fin gumman

2007-12-26 @ 20:55:48
URL: http://youremyangel.blogg.se
Postat av: fanny

tessan: mm vet (:

2007-12-26 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback