nyårsafton!

Det här året har gått riktigt fort. men det har varit ett mycket bra år (: mycket har hänt, mycket har jag förändrat hos mig själv och i min vardag. iallafall. nytt år, nya möjligheter!

vaknade lite senare än vad jag tänkt. stängde av klockan när den ringde vid elva och sov till halv två ist. jäsp! antar att jag behövde sova, för nu är jag utvilad. skönt så jag inte somnar innan fyrverkerierna (; behöver inte gå ner till centrum och köpa glittersmink på h&m.. hade massa hemma! sparar jag dom pengarna. helena kommer iallafall vid tre tiden. fröken försov sig lite också! (: håller på att bädda sängen och sjunga för fullt. har bra musik på också så det är roligare att fixa här hemma. städa gjorde vi igår. ska bara dra av lite snabbt med dammsugaren sen innan jag duschar och fixar iordning mig.

nu ska jag äta lite havregrynsgröt och te och sen fortsätta fixa här hemma (: puss & gott nytt år.

image3427



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback