nytt år - mer träning.

För ett tag sen beställde jag två dvd filmer med blossom. träningsdvd. jag är ingen gym människa det vet jag. och att stå bland massa andra människor och svettas är nog inte heller min grej. så då kom alexander på den smarta idén att köpa hem tränings dvd! perfekt. så var det rabatt på båda så jag fick dom för 99 kr st. och det är ju mycket billigare än det man slänger ut på ett gymkort. plus att jag slipper känna press att komma iväg till gymmet utan bara kan ställa mig i vardagsrummet ^^ kan nog inte  bli bättre.

tack blossom!


image3430



Kommentarer
Postat av: Madde

Ett tips på tränings DVD är 'Carmen Electras Aerobic Striptease' :-) Hade hela boxen innan ja flytta till sverige, gjorde de lite roligare att träna ;-)

2008-01-02 @ 05:19:11
URL: http://maddes-cali-dreamin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback