Onsdag!

Idag försov jag mig en timme, så det var bara att gå upp och klä på sig, sminka mig lite och slänga i mig lite frukost! tur att jag hade duschat på kvällen så jag inte var allt för äcklig :P vi var klara på en halvtimme och satt i bilen påväg hem till tessan (: så hämtade vi henne och åkte till söder. jag följde nämligen med henne när hon tatuerade sig. blev himla fint! och jag blev måttligt sugen på en själv.. men det får vänta! gillar texter.. citat och sånt och det har jag ju ett redan (: kanske ett till såsmåningom! sen gick vi och fikade på cozy, åt varsinn stor varm macka med ost, dionsenap, skinka och tomat. och drack chaite. gott. sen gick vi till södrastation och åkte hem. kom hem... det var helt tyst i lägenheten, älsklingen låg och sov. han var söt och gick upp och hjälpte mig att städa här, så nu är det fint igen (: ikväll blir det tjejkväll med middag, film och mys. ska bli jättetrevligt! har inte direkt klätt upp mig :P svarta adidas mjukisbrallor, svart lusekofta i stor stl och de röda sockarna jag köpte i går (: läckert va ^^ men är det myskväll så är det.

skriver mer ikväll. puss & kram ♥

image3293



Kommentarer
Postat av: Helena

Vem ska du tjejkvälla med?

2007-12-19 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback