sick!

jag kände mig risig igår & täppt i näsan, men när jag vaknade i dag så kände jag mig lite smått förkyld. ajsing ): ska kurera mig med massa frukt, för det brukar hjälpa och massa te. ikväll ska jag och mamma göra chockladkola som är så gott och nu på dagen ska jag bara ta det lugnt, bada, mysa runt här hemma och titta på tv. det känns konstigt att vara sjuk. jag är aldrig sjuk! jag har nog inte varit sjuk, inte ens förkyld sen jag träffade alexander för mer än 1.5 år sen..! bra imunförsvar (: så det är lite skönt att vara sjuk.. måste jag erkänna. en anledning till att ligga framför tvn hela dagen :P utan att få dåligt samvete för att man inte gjort något vettigt.

beställde ju ett halsband , (Ringarna har varsin påminnelse: Välj kärlek, Se, inse, det finns ingenting som du inte kan göra och Livets hemlighet: allt kommer att bli bra) det här fina kortet och det här och fick hem allt dagen efter. bra service! har på mig halsbandet och har ramat in bilderna i svarta ramar och ska hänga upp dom i den minsta hallen vi har (: så fina.

nu ska jag ta och göra lite risgrynsgröt åt mig och alex, han ska på julbord med jobbet ikväll, kommer sakna. men vi får ta vara på tiden som är nu innan han åker. ♥ sen ska jag slå in alla julklapparna och fixa lite här hemma. och ta det lugnt såklart ^^

ha en bra dag allihopa! kramar (:

kvällen igår var helt underbart mysig. tack gumman! tänk vad en människa kan sätta spår i en.

image3294



Kommentarer
Postat av: Rozelle

=) Hoppas du mår bra? O du är verkligen Helt underbar..!! Pussar o Kramar! Tack för allt! ;)

2007-12-20 @ 17:30:33
Postat av: fanny

rozelle: jag mår mycket bättre nu! skönt. panik att bli sjuk 4 dagar innan julafton :| mår du bra gumman? hoppas det! du är så söt. du är underbarare

2007-12-20 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback