underbart..

♥ jag har en underbar pojkvän som är ledig & hemma och myser med mig.
♥ jag vaknade av att våra tre katter låg på min sida av sängen och spann.
♥ det är julafton om åtta dagar & då får man äta massa god mat & öppna julklappar.
♥ jag har sex stycken olästa inredningstidningar som ligger och väntar på att bli lästa.
♥ vi ska baka lussebullar ikväll och fika med glögg till.
♥ det luktar jul i hela våran lägenhet och är julpyntat, jag har julkänsla i hela kroppen.
♥ jag ska njuta i ett varmt bad efter middagen med massa levande ljus.

dagen har verkligen varit perfekt! och än är den inte slut ♥

image3265



Kommentarer
Postat av: Helena

Underbara människa!

2007-12-16 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback