bästiskväll <3

Om ca 3 timmar kommer helena hit, jag har bjudit hit henne på mysmiddag. ska göra egen plankstek med oxfilé, egengjord potatismos, beaneissås och en grillad tomathalva, på planka såklart.. visste att vi skulle få användning av plankorna vi köpte på ullared (: så blir det cider till. muma. så till efterätt ska jag göra äppelpaj med vaniljglass och så blir det hyrfilm ^^ min bästis har lovat mig helkropps massage.. eller det heter taktil stimulering, en harmonisk massage som ökar blodflodet och får en att må bra (: hon är den bästa! tar verkligen hand om mig. ♥

har satt upp nya gardinerna i vardagsrummet också, blev helfint. tar väl ett tag att vänja sig vid dom vita.. men det blev bra. städat, bäddat rent i sängen och plockat undan i köket.. nu ska jag och älsklingen duscha och sen ner till affären och köpa alla godsakerna tills ikväll. måste köpa lite godis till filmen också. (:

helena sover här i natt och imorgon ska vi gå till komvux och planera vad jag måste plugga. ska bli jättekul att börja plugga, är helt ivrig! ^^ ska nog börja med ett eller två ämnen, sen flera, och tillslut plugga på heltid. så skönt att få hela utbildningen betalad! mwhihi :D

hoppas alla får en mysig kväll, det ska vi ha ♥ puss!

image816



Kommentarer
Postat av: Marielle

Kan du laga sånt själv? Himla duktig i så fall:D!

2007-07-09 @ 19:41:03
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

marielle, javisst :) inge svårt alls :) jag älskar att laga mat :D

2007-07-09 @ 22:16:49
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: Birgerfreya

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2009-08-25 @ 12:07:34
URL: http://birgerfreya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback