Beyond retro !


image1006

  
Idag var jag och min boyfriend inne i stan och shoppade.
alex var snäll som vanligt och stod ut i min favorit affär
beyond retro såklart (;

   
bland alla deras unika klänningar hittade jag den här.
synd bara att den var för liten (fick inte upp dragkedjan)
och att den kostade runt 400 kr

  
den här babyblåa söta klänningen med
blommknappar och peterpan krage fick
följa med hem..  frågade tjejen i affären
och hon sa att den kommer ifrån mitten av
60-talet från england. gav 349 kr för den. mycket
för second hand, men ingen annan har den (:

  
sen valde alex ut den otroligt fula dressen, en
heltäckande overall som verkligen satt tight..
och en tillhörande jacka. fy fan va fult. vi skrattade
så vi grät. pris: 359 kr (med båda delarna)

  
den här ångrade jag att jag inte köpte.. okej att det
var ett hål i armen, men jag fick den ju billigare... och
okej att jag har femhundra andra som ser likadana ut,
nästan. det var det där nästan som stör mig. tänk om
den finns kvar när jag och älsklingen ska på shopping
runda nu i augusti, tänk. pris, 329 (med avdrag för hålet)

 
mintgrön sötnos med krås och ståkrage..
satt inte så hett på, men söt var den :)
kostade 349 kr.


Kommentarer
Postat av: Helena

Du skulle ha köpt dne rosa gumman!

2007-07-21 @ 14:39:32
Postat av: fanny

helena, ja jag vet :'( måste dit och kolal om den finns kvar.. dock har jag shoppat för mer än vad jag får den här månaden redan :/ gah. behöver MINST 3 tusen mer i månaden för att jag ska klara mig :p fast nu lägger jag ju undan 3 tusen ist. och det e ju bra (:

2007-07-21 @ 15:29:25
Postat av: Tessan

Så fina kläder du har köpt gumman! Du passar verkligen i allt :)
<3

2007-07-21 @ 17:38:52
Postat av: fanny

tessan, tack :D

2007-07-21 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback