dagen

Idag var ju jag och mamsen inne på söder och kikade runt, bland annat på h&m där jag lagt undan en kjol, men någon lustig lirare hade hängt ut den på morgonen och sen var den såklart slut i min stl :/ får kika på tradera om nån finns där (: jag fick en klänning av mamma (den som jag har på mig på bilderna) som plåster på såren för att kjolen var borta. sen köpte jag ny bh & tillhörade trosor i spets.. för nu har jag tydligen ökat en stl i bh stl så alla mina bhar är mini. jag använder sällan bh, så det är lite svårt att hålla reda på allt ;D sen ringde amie och frågade om vi ville fika med henne och det ville vi ju såklart. och även fast det inte syns här på bilderna så är vi släkt :p jag åt en god lunch och mamma och amie rökte oavbrutet. blir det så när man typ fikar eller festar? då röker man hela tiden, usch :p

   



Kommentarer
Postat av: Charkie

You will be hearing from me soon. Thanks

2010-11-27 @ 22:40:31
URL: http://charkie.blog16.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback