dagens outfit

hej hopp, vaknade vid elva, skönt att ha vänt tillbaka dygnet. det är jobbigt att gå och lägga sig så sent och vakna så sent. så jag är nöjd (: åt frukost när jag klev upp bestående av 2 mackor, fil och egengjord mussli. sen klädde jag på mig och har suttit här sen dess.. älsklingen jobbar dag i dag så jag ska ägna mig åt att städa undan här tills mamma kommer. halv sex ska jag möta amie i stan och fika.. men funderar på att bjuda hem henne på middag istället. vi får se. (: sen kommer ju mamma hem ikväll också.. ska ner till centrum och köpa välkommen hem blommor och så. bjuda på middag ska jag också.

här kommer iallafall dagens.

image1038

 

Idag har jag på mig:

grå a-linje klänning - gina tricot (NY)
brungrå t-shirt - vero moda (NY)
blågröna kinaskor - blammo (NYA)


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hur söt som helst:D Vad är Blammo för affär?

2007-07-22 @ 13:47:18
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

marielle, det är ett märke, ingen affär (: gillar du kina skor eller ?

2007-07-22 @ 23:38:22
Postat av: Marielle

Japp jag tycker dem är super snygga. Varför undrade du? Inte lätt o veta vad som är märke jämt:P..

2007-07-24 @ 21:17:27
Postat av: fanny

marielle, jag har ju massa kinaskor som bara ligger och skräpar :p hihi. så säg till om du är intresserad ;D kan även köpa hem kinaskor från ett företag i kina om du vill ha sprillans :) nej, jag vet, det finns galet mycket olika märken. :) svårt att hålla reda påallt. hii.

2007-07-25 @ 01:26:06
Postat av: Laurentia

Åh fanken vad avis jag blir på dit golv! skitsnyggt med rutit(:

2007-07-28 @ 22:47:36
URL: http://clapyourheads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback